Физическите лица се раждат в резултат на любовта на родителите си. Юридическите лица се „раждат“ по силата на закон. Затова се регистрират. В България този закон е Търговския закон, а мястото за регистрация – Агенция по вписванията. Съдиите по вписванията преглеждат подадените документи и ако те изпълняват изискванията на Закона вписват фирмата в регистрите на Агенцията и тя започва своя „живот“.
Регистрацията на фирма може да стане изцяло по електронен път. Това означава, че сме в състояние да направим регистрация на фирма в София или във всеки друг град в България. От Вас на практика се изисква единствено да ни предоставите данни за бъдещата Ви фирма, описани по-долу, а ние в рамките на 1 час от получаване на тези данни и получаване на плащането, ще изготвим всички необходими документи, които Вие ще следва да подпишете.
Държавната такса за регистрация на ЕООД или ООД е 110 лева, но тъй като нашият екип работи с електронен подпис към Търговския регистър, размерът на таксата е само 55 лева. Затова трябва да платите 130 лв. хонорар за откриване на фирма ЕООД плюс 55 лв. държавна такса или общо 185 лв. по нашата банкова сметка. За регистрацията на фирма ООД хонорарът е 180 лв.
Цената за регистрация на фирма може да варира в зависимост от фирмата, която трябва да се регистрира. Например фирми с чуждестранно участие или с участието на други юридически лица, обикновено е по-висока от цената за регистрация на едно обикновено ЕООД.
Ние ще се свържем с Вас посредством телефон или имейл, за да уточним всичко свързано с регистрацията на Вашата фирма и необходимите документи. От Ваша страна е нужно единствено да предоставите информация за бъдещата фирма.
Задължителните данни, които са ни необходими, за да Ви съдействаме при регистрация на фирма, са следните:
ВАЖНО – откриването на набирателна сметка и нотариалната заверка стават винаги физически.
Наш адвокат ще изготви необходимите документи за регистрация на фирма. Изпращаме Ви документите по имейл, Вие ги принтирате, подписвате и ни ги връщате отново по имейл сканирани. Разбира се за тези, които държат на личния контакт, сме на разположение в нашия офис. След като получим от Вас документите за фирмата подписани, ги внасяме в същия ден в Търговския регистър, който от своя страна има нужда от около 24 часа, за да ги разгледа и фирмата да бъде официално вписана в публичния регистър на търговските дружества, воден от Търговския регистър.
При каквито и да било затруднения относно описаните по-горе изисквания, екипът ни е на разположение за съдействие и разяснение. Отбелязваме още веднъж, че от Вас се изисква единствено да ни предоставите гореизброените данни, а ние ще ги облечем в изискуемата по закон правна форма и ще регистрираме фирмата.
След като фирмата бъде регистрирана ще Ви изпратим нейно актуално състояние. Вече имате фирма!
ЗАЯВИ ОНЛАЙН СЕГА ИЛИ СЕ СВЪРЖИ С НАС НА +359 887 621 933 ИЛИ E-MAIL: office@kgf.bg
Преди да регистрирате фирма, трябва да обмислите следните въпроси:
Регистрацията на юридическо лице в България е сравнително лека процедура, а самата поддръжка на фирмата и нейните ползи са изключително благоприятни. Корпоративният данък и данък дивидент в България са едни от най-ниските в Европа, а задължението за регистриране по ДДС възниква едва след като оборотът на фирмата за последните 12 календарни месеца достигне 100 000 лева.
Същественото предимство на регистрацията на юридическо лице – дружество с ограничена отговорност, е че Вие като съдружник в него или негов едноличен собственик, отговаряте пред трети лица само до размера на внесения от Вас капитал.
Ние не просто регистрираме фирми, а създаваме бизнеси!
Екипът Кей енд Джи файнанс е помогнал на хиляди хора не просто да регистрират своята фирма, а да изградят и развият устойчив бизнес.
Консултираме клиентите си по всеки въпрос, който е от значение при регистрация на фирма: